FĂśr mich eine passable EPL-Mannschaft und wohl die talentierteste Startelf, die wir seit MON hatten. Vor allem sehr ausgeglichen besetzt, offensiv und defensiv.
Ich bin mal auf Bernado und Palma gespannt da erwarte ich auch einiges. Maeda muss sich in den nächsten Spielen wieder deutlich steigern um in der Startelf zu stehen.
Season 2016/17 Treble Winner Season 2017/18 Treble Winner Season 2018/19 Treble Winner Season 2019/20 SPL Champion, League Cup Winner
Rodgers told Celtic TV: "Hatate is back training with the squad which is great news. His energy been really good, he's worked really hard since picking up the injury against Aberdeen. I'm really pleased he's back, he's a top midfield player and his mind is focused on playing in the team and doing well.
Nat Phillips is training with the squad so hopefully be available for the weekend. Carter-Vickers is a little bit away, probably early October before he's back but he's out on the grass and working well. Marco Tilio is back with the squad, back training, it will take him a little bit of time to get up to speed. Some of the other boys are a little bit behind. The squad is looking healthier and hopefully the return of a few more of these players will be good for us."
Heute unser Spiel im CP gegen Dundee. Gehe davon aus, daĂź wir heute ein paar neue Gesichter auf dem Platz sehen werden. Dazu vielleicht auch wieder Hatate. Bin guter Dinge, daĂź wir heute einen Sieg einfahren werden.
Season 2016/17 Treble Winner Season 2017/18 Treble Winner Season 2018/19 Treble Winner Season 2019/20 SPL Champion, League Cup Winner