10. SPL Spieltag
30.10.2024 20.45 Uhr DZ
Celtic Park
Celtic FC - Dundee FC
30.10.2024 20.45 Uhr DZ
Celtic Park
Celtic FC - Dundee FC
Gollum hat geschrieben:Celtic loan report:
Appearances: 37
Goals: 6
Assists: 4
Johnny Kenny brought his loan spell in Ireland to a close last week, helping Shamrock Rovers lift their fourth league title in a row. The Premier Division in Ireland came to an end at the beginning of November, with Shamrock having secured the title with two games to spare.
And Kenny rounded off the season by playing 90 minutes against his former side Sligo Rovers as they picked up their final three points of the campaign with a 4-2 win.
It has been a productive loan spell for the young Irishman, making over 35 appearances whilst out on loan in his homeland. During the upcoming international break, the forward will join Bosun Lawal in heading off with the Ireland Under-21 squad.
Er hat auf jeden Fall viel Spielpraxis sammeln können über die letzten Monate aber ob er mit den Zahlen wirklich eine Alternative für unseren Angriff darstellt, da würde ich (mindestens zum momentanen Zeitpunkt) doch ein Fragezeichen hinter setzen. Könnte mir gut vorstellen, dass er im Januar abermals verliehen wird.
Torschützenkönig in Irland wurde übrigens unser ehemaliger Spieler Jonathan Afolabi, für den es damals auch nie für Einsätze in der ersten Mannschaft gereicht hatte, mit 15 Treffern.
Dinamo Baden hat geschrieben:Ist halt allgemein mau was aus unserer Academy kommt Scales und Walsh waren die letzten (vergesse ich gerade jemanden?)
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste