Gollum hat geschrieben:Alistair Johnston in âadvanced talks with Celticâ ahead of January transfer
SunSport exclusively revealed how Ange Postecoglou was weighing up a bid for the Canadian defender earlier this week. Johnston would be Celtic's second signing of the January transfer window, with the Hoops having already secured a deal with Vissel Kobe for Japanese defender Yuki Kobayashi. His normal position is at right-back and that would therefore make him a potential replacement for Josip Juranovic, with Celtic braced for interest in the Croatia star after the World Cup. Johnston, who scored four goals in 39 games from defence for CF Montreal last season, holds a UK passport and this would help speed up any proposed transfer.
So, ich oute mich dann mal als völlig unwissend und hab auch das Spiel gegen Belgien nicht gesehen: aber wer ist Alistair Johnston, der alte HolzfÀller???
Ok, ok, ich verfolge die Personalie jetzt schon seit einigen Tagen in diversen Berichten, aber hab echt keine Ahnung, was der Junge kann, wenn er denn was kann. Bei den Hunnen spielt ja auch so ein Vogel und der hat ja durchaus in der Vergangenheit mal ein paar ansehnliche Spiele gemacht und ein paar Tore geschossen. Auch wenn mir seine Salutiererei immer ziemlich auf den Zeiger ging (und das, obwohl ich selber mal ein paar Jahre beim Bund war - oder ggf. ja gerade deswegen).
Nun gut, Ange wird's wie immer wissen und wenn JJ fĂŒr viel Geld weg geht, dann passt das schon!

Martin O'Neill - Legend! 
MARTIN O'NEILL - LEGEND