Das Team Forenränge
Tippen Alle Tipps Ergebnisse Tabelle Rangliste Spieltag Gesamtrangliste Tipprunden-Regeln
FAQ Nutzungsbedingungen Datenschutzrichtlinien
  • Nachrichteneingang
  • Nachricht verfassen
  • Administration Moderations-Bereich Info Boxes
  • Übersicht
  • Einstellungen
  • Freunde und ignorierte Mitglieder
  • Celtic-Points Informationen
    Scottish Cup Final
    24.05.2025 16 Uhr DZ Zeit

Celtic FC - Aberdeen

Celtic are Scottish Champions for the 55th Time

GerĂĽchte

Wer kommt, wer geht...?

Re: GerĂĽchte

Beitragvon McCeltic » Do 2. Sep 2010, 13:06

Ich sehe die Chancen auf den Titel bei 50-50. Jede der zwei OF Teams geht mit dem gleichen Druck in die Saison, da gibts für mich keinen Unterschied. Einzig und alleine die Meisterschaft zählt für beide Mannschaften, das ist so und wird auch immer so bleiben. Da kannste den Druck von einer Mannschaft versuchen zu nehmen, wie du möchtest, ist eben nicht anderst. Sollten wir unsere neuen Spieler sehr schnell integrieren, sehe ich für uns absolut alle Chancen auf die Meisterschaft. Und die ersten 3 Spiele haben wir ja auch schon gezeigt, daß das noch nicht einmal so lange dauern muss.
    Season 2016/17 Treble Winner
    Season 2017/18 Treble Winner
    Season 2018/19 Treble Winner
    Season 2019/20 SPL Champion, League Cup Winner

Celtic Football Club 1888

Froggies CSC
    McCeltic
    Administrator
    Administrator

Sternzeichen:
    Europ.: Zwilling Chin.: Hund
    Celtic-Points: 357.712,75 Celtic-Points
    Land: Deutschland

Beitragvon McCeltic » Do 2. Sep 2010, 13:27

Celtic made a ÂŁ6.5m profit in their summer transfer dealings despite signing 11 players as Rangers suffered a ÂŁ2m deficit while acquiring four new faces.

Froggies CSC
    McCeltic
    Administrator
    Administrator

Sternzeichen:

Beitragvon Lubo » Do 2. Sep 2010, 13:32

McCeltic hat geschrieben:Ich sehe die Chancen auf den Titel bei 50-50. Jede der zwei OF Teams geht mit dem gleichen Druck in die Saison, da gibts für mich keinen Unterschied. Einzig und alleine die Meisterschaft zählt für beide Mannschaften, das ist so und wird auch immer so bleiben. Da kannste den Druck von einer Mannschaft versuchen zu nehmen, wie du möchtest, ist eben nicht anderst. Sollten wir unsere neuen Spieler sehr schnell integrieren, sehe ich für uns absolut alle Chancen auf die Meisterschaft. Und die ersten 3 Spiele haben wir ja auch schon gezeigt, daß das noch nicht einmal so lange dauern muss.

Wie schon x mal gesagt, an die Meisterschaft denke ich nicht.

Ich will Leidenschaft aufm Platz sehen und die hab ich bisher gesehen.

Auch wenn wir in Motherwell mit der gezeigten Leistung verloren hätten, hätte das nix dran geändert, dass ich aktuell zufrieden mit der Mannschaft bin.

Nach dem letzten Jahr (Scheißegal-Einstellung der Spieler, charakterlose Mannschaft, Unzufriedenheit im Umfeld, miese Stimmung auf den Rängen) ist die bisherige Saison (3 SPIELE VON 38) in allen Belangen ein Fortschritt - völlig unabhängig von der Tabelle.

:celt5
    Champions of Europe 1967 :celt2
    Lubo
    John Hartson
    John Hartson

Celtic-Points: 179.897,65 Celtic-Points

Beitragvon McCeltic » Do 2. Sep 2010, 15:51

Lubo hat geschrieben:
    McCeltic hat geschrieben:Ich sehe die Chancen auf den Titel bei 50-50. Jede der zwei OF Teams geht mit dem gleichen Druck in die Saison, da gibts für mich keinen Unterschied. Einzig und alleine die Meisterschaft zählt für beide Mannschaften, das ist so und wird auch immer so bleiben. Da kannste den Druck von einer Mannschaft versuchen zu nehmen, wie du möchtest, ist eben nicht anderst. Sollten wir unsere neuen Spieler sehr schnell integrieren, sehe ich für uns absolut alle Chancen auf die Meisterschaft. Und die ersten 3 Spiele haben wir ja auch schon gezeigt, daß das noch nicht einmal so lange dauern muss.

Wie schon x mal gesagt, an die Meisterschaft denke ich nicht.

Ich will Leidenschaft aufm Platz sehen und die hab ich bisher gesehen.

Auch wenn wir in Motherwell mit der gezeigten Leistung verloren hätten, hätte das nix dran geändert, dass ich aktuell zufrieden mit der Mannschaft bin.

Nach dem letzten Jahr (Scheißegal-Einstellung der Spieler, charakterlose Mannschaft, Unzufriedenheit im Umfeld, miese Stimmung auf den Rängen) ist die bisherige Saison (3 SPIELE VON 38) in allen Belangen ein Fortschritt - völlig unabhängig von der Tabelle.

:celt5

Wenn die Leidenschaft auf dem Spielfeld stimmt, dann schätze ich unsere Chancen auf den Titel so um die 51-49 % für uns ein. :D Und hätten wir am Sonntag gegen die Flaschen aus Motherwell verloren, wäre ich sehr wohl enttäuscht gewesen. So leicht gewinnste bei denen sicherlich nicht sehr häufig, die waren ja mehr als grottig. Und für die Moral wäre eine Pleite nach dem Donnerstag Spiel auch nicht gerade zum rechten Zeitpunkt gekommen. :lol: Aber die Mannschaft hat das sehr gut gemeistert und so muss das ganze weitergehen.

Froggies CSC
    McCeltic
    Administrator
    Administrator

Sternzeichen:

Beitragvon danrik » Fr 3. Sep 2010, 14:18

es gibt nochmal was neues in sachen transfers^^

Danny Shittu could get the chance to reboot his career with a move to Celtic.

The Nigerian has been freed by Bolton and his agent has alerted the Hoops, who have before been linked with him.

Although the transfer window closed on August 31 the central defender can be signed as he is now a free agent. Celtic boss Neil Lennon was still searching for another centre-half when the transfer deadline passed and could decide to grab the chance to get Shittu.

The former Rangers target is also on Leicester's radar but a move to Parkhead is likely to be a more attractive option to him.

dann hätten wir quasi den doppel Danny in der IV^^
    danrik

Celtic-Points: Gesperrt
    Bank: Gesperrt

Beitragvon netzer14 » Fr 3. Sep 2010, 20:42

danrik hat geschrieben:es gibt nochmal was neues in sachen transfers^^

Danny Shittu could get the chance to reboot his career with a move to Celtic.

The Nigerian has been freed by Bolton and his agent has alerted the Hoops, who have before been linked with him.

Although the transfer window closed on August 31 the central defender can be signed as he is now a free agent. Celtic boss Neil Lennon was still searching for another centre-half when the transfer deadline passed and could decide to grab the chance to get Shittu.

The former Rangers target is also on Leicester's radar but a move to Parkhead is likely to be a more attractive option to him.

dann hätten wir quasi den doppel Danny in der IV^^

http://www.eveningtimes.co.uk/sport/edi ... -1.1052721
    netzer14

Beitragvon danrik » So 5. Sep 2010, 09:35

Released Bolton Wanderers defender Danny Shittu is spending the weekend mulling over an offer from Celtic.
    ...Shittu is a free agent after negotiating his release from Bolton Wanderers before the transfer window closed earlier this week and is currently on international duty with Nigeria.
    A Celtic insider told The Herald: “Shittu is a player of considerable experience and he has a bit of pace, which is missing from the heart of the defence.
    “It is no secret the club targeted other defenders during the transfer window. Shittu is an option because he is a free agent.
    “The player has explained he will make a decision early in the week, so it will depend on what other offers he has on the table and the financial package the club are willing to offer to him.”
    danrik

Beitragvon Celtic Frost » So 5. Sep 2010, 10:18

Sein Nachnameame ist allerdings etwas polemikanfällig :blabla: :D
    Soviele Zuschauer und so wenig Tore (BT)
    Celtic Frost
    Administrator
    Administrator

Sternzeichen:
    Europ.: Löwe Chin.: Schlange
    Celtic-Points: 11.643,70 Celtic-Points
    Land: Schweiz

Beitragvon danrik » So 5. Sep 2010, 22:25

naja der is schon ein wenig... unvorteilhaft^^ aber der is echt ein ganz schöner bär... wenn majstorovic big danny is, dann können wir shittu auch huge danny oder so nennen^^
    danrik

Beitragvon Fightin-Irish » Fr 10. Sep 2010, 09:07

Celtic have taken young Tinidadian striker Shahdon Winchester on trial.

The 18-year-old will spend a fortnight training with the club and has inevitably been compared to former Manchester United striker Dwight Yorke.

Winchester has already picked up a full international cap and has attracted interest from Ajax and a number of Premiership clubs.

Russel Latapy, manager of Trinidad and Tobago told The Sun: “Shahdon is a fantastic young talent, a real little star. Our fans love him because he’s one of the brightest young stars our country has produced.

“With the right guidance, the right opportunity and the right club he can go a long way.

“You need luck in football and it depends what Lennon wants him to do but he’s got the ability, no doubt about it.

“If I had to make a comparison I’d say Shahdon is like Dwight Yorke.

“He’s got a lot of the same attributes. He runs at people, is super-strong and loves scoring goals. If he takes this chance and impresses, then he would be a fantastic player for Celtic.”

It has to be said that other than Thomas Rogne there isn’t much evidence of many trialists being converted into signings in recent times.

Former Rangers and Hibs midfielder Latapy however is confident that Winchester can make his mark.

Latapy added: “He’s one of the kids who plays local to me and works with the national squad all the time.

“”He’s powerful for a young man and has great composure on the ball. He’s not afraid to work hard and maybe he’s just a little bit shy.

“But his confidence should soar if he gets the chance at Celtic. He’ll win a lot of games.”

Quelle: http://videocelts.com/2010/09/blogs/tri ... l-a-celtic
    Fightin-Irish
    Bobo Balde
    Bobo Balde

Sternzeichen:
    Europ.: Jungfrau Chin.: Ratte
    Celtic-Points: 43.510,30 Celtic-Points

Beitragvon netzer14 » Sa 11. Sep 2010, 13:30

Celtic's Dan deal is far from dead
    http://www.dailyexpress.co.uk/posts/vie ... from-dead/
    Neil Lennon anticipates more new arrivals at Celtic in Januray
    http://www.heraldscotland.com/sport/spl ... -1.1054326
    netzer14

Beitragvon danrik » Mo 13. Sep 2010, 01:35

bin ich ja mal gespannt was da raus kommt...mir wäre es sehr lieb noch ne alternative zu haben...
    danrik

Beitragvon Lubo » Do 16. Sep 2010, 14:03

Nächster Mexikaner im Anmarsch:

http://www.sportinglife.com/football/sc ... MHD=celtic

19 Jahre und Striker, aber vorerst nur geliehen.
    Champions of Europe 1967 :celt2
    Lubo
    John Hartson
    John Hartson

Celtic-Points: 179.897,65 Celtic-Points

Beitragvon danrik » Do 16. Sep 2010, 16:22

habs auch grad gelesen, klingt doch gut... die connections nach mexico machen sich bezahlt^^
    danrik

Beitragvon The_human_Torpedo » Do 16. Sep 2010, 21:49

Zumindest mehr als die ungarischen :grub2
    The_human_Torpedo

Beitragvon netzer14 » Fr 17. Sep 2010, 10:18

Inter and Juve seek Celtic's Brown :grub2
    http://www.football-italia.net/sep16q.html
    netzer14

Beitragvon Gollum » Fr 17. Sep 2010, 13:34

netzer14 hat geschrieben:Inter and Juve seek Celtic's Brown :grub2
    http://www.football-italia.net/sep16q.html

DEMNACH ist auch ManU an Brown interessiert, die Rede ist von ÂŁ12m. Ich halte das alles erstmal fĂĽr den ĂĽblichen Schwachsinn, den sich die Presse aus den Fingern saugt, weil ĂĽber echte GerĂĽchte momentan nicht viel berichtet werden kann. Aber wenn wirklich jemand 12 Mille fĂĽr Brown zahlen wil, ich mag den Typ, aber ich wĂĽrd nicht lange drĂĽber nachdenken. :jojo:

Trinidad striker Shahadon Winchester has boosted his chances of winning a contract with Celtic by scoring two goals for their reserves in a bounce game against Motherwell. (the Sun)

Celtic could uncover hot prospects in the sub-continent after agreeing to send coaches to work thousands of under-14 children and coaches in India. (the Sun)
    Slawa Ukrajini - Tiocfaidh ár lá
    Gollum
    Administrator
    Administrator

Sternzeichen:
    Europ.: Löwe Chin.: Drache
    Celtic-Points: 391.178,50 Celtic-Points

Beitragvon danrik » Fr 17. Sep 2010, 20:08

Celtic manager Neil Lennon has played down speculation over the future of captain Scott Brown.

Brown's future has been subject to conjecture in recent weeks with clubs in Italy believed to be keen on securing his services.

Inter Milan and Juventus are two of the sides said to be keeping an eye on the 25-year-old midfielder, who has become a mainstay of the Hoops side as skipper.

But Lennon says any talk over his player's future is simply rumour at this stage - although he hastened to add that the Scottish international could ply his trade in Serie A.

He said: "I think he is a very good player. I think it is just speculation at the minute but it wouldn't surprise me.

"I think he could play there, yes. A lot of people don't, but I do.

"He's been a very consistent performer for me and I probably wouldn't be in this position if it wasn't for the likes of Scott Brown."

Lennon is also keen to keep hold of striker Georgios Samaras, with the 39-year-old revealing he would speak to the Greek player's agent over a new contract next month.

Reports had circulated suggesting youngster James Forrest had been offered new terms, however Lennon refuted such claims.

Asked about the possibility of the 19-year-old penning a deal, Lennon added: "No.

"He signed a contract recently, last year or the year before and he has two or three years left on his contract but if he keeps progressing the way he is doing we will have a look at it."
    danrik

Beitragvon The_human_Torpedo » Sa 18. Sep 2010, 02:00

Diese Brown GerĂĽchte sind nur der ĂĽbliche bullshit
    spielkt der einmal 5-6 Spiele sehr gut holen die wieeder die großßkaliber raus und palavern was von Tottenham;Juve, Inter und Man whore.
    Hirnloses gefasel, brown bleibt unser kapitän solange das angebot iocht 7-8 mio überschreitet.
    The_human_Torpedo

Beitragvon danrik » So 19. Sep 2010, 23:00

Shittu hat immer noch keinen Verein... das zieht sich nun auch schon ĂĽber 2 Wochen hin... :grub: glaube mittlerweile nich mehr dran, dass er kommt
    danrik

VorherigeNächste

ZurĂĽck zu Transfermarkt